Известие

Collapse
No announcement yet.

Прилича на проблем...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прилича на проблем...

    Здравейте колеги ! От 1 месец карам 166 2.4 JTD 140 PS. Прави ми впечатление нещо странно. Когато смачкам газта в движение, колицата се наема много кефещо, но до 2500 об. После се усеща нещо сякаш отнемам леко газта, светва една червена лампа ( нещо като инжекцион ) за около 2 сек. и ускорението става много по-плавно. Някой имал ли е такъв проблем ?

  • #2
    питай Bobo
    аз бях така и ми се счупи турбото
    питай го преди да те е сполетяло нещо кофти
    успех

    Comment


    • #3
      Значи трябва си диагностика, тей като си от Стара Загора, мога да ти препоръчам клубен сервиз ама на лично, че да не кажат че е реклама
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        и на мен го прави сащото, алфа 166,24. жтд, 136 кончета, уш е чипосвана, но само като е студена, като загрее мисля че не го прави. ако имаш отговор на вапросат ти би ли го споделил тук за да знам и аз какви мерки да взимам.
        мисли, преди да дейсваш !!!

        Comment


        • #5
          Дали някой вече е установил от къде идва този проблем при набирането след 2500 оборота, защото аз имам почти същият проблем. При мен нищо не свтва но за момент мощноста изчезва при набиране след 2500 оборота и после пак продължава?
          Ако някой вече е диагностицирал такъв проблем и знае - моля да сподели, за да знаем какво да правим останалите колеги с такива проблеми.
          Благодаря предварително

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivelin.yanev Покажи съобщение
            Дали някой вече е установил от къде идва този проблем при набирането след 2500 оборота, защото аз имам почти същият проблем. При мен нищо не свтва но за момент мощноста изчезва при набиране след 2500 оборота и после пак продължава?
            Ако някой вече е диагностицирал такъв проблем и знае - моля да сподели, за да знаем какво да правим останалите колеги с такива проблеми.
            Благодаря предварително
            При теб по-скоро това е резултат от отварянето на ЕГР клапана, щом като е за момент и не светва нищо. По принцип е нормално
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Хмммм.... не че не искам да нямам проблем , ама интересното е че понякога според зависи колко газ съм подал ,,замислянето'' е повече или по малко. Понякога стига до около 2-3 сек. и освен при около 2500 об. се случва понякога и при около 3500 об. ..... някъде там.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivelin.yanev Покажи съобщение
                Хмммм.... не че не искам да нямам проблем , ама интересното е че понякога според зависи колко газ съм подал ,,замислянето'' е повече или по малко. Понякога стига до около 2-3 сек. и освен при около 2500 об. се случва понякога и при около 3500 об. ..... някъде там.
                Е точно - ЕГР-а отваря според натоварването, не при определени обороти. Говоря от собствени наблюдения де
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #9
                  Моята се замисляше така преди да се скапе съединителя- буксуваше докато зацепи
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Ама изолирайте ги тия ЕГР-и....това е първото смислено нещо, което се прави на ЖТД


                    Поздрави
                    Under 400bhp makes baby jesus cry.
                    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                    Comment


                    • #11
                      не съм специялист , но с абсолютно същите симптоми карах 1 год. това го правеше зимата и докъто е студена колата после няма ядове и така до последната нова година на 01.01.2011 в 11 ч турбото се счупи от раз. сами си правете изводи....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                        Е точно - ЕГР-а отваря според натоварването, не при определени обороти. Говоря от собствени наблюдения де
                        По-скоро затваря според натоварването
                        "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                        Comment

                        Working...
                        X